Vaš termin je rezerviran,
potrebna je le še potrditev vašega prihoda

Nevidne rešitve,
hitri rezultati, profesionalna eleganca.

clearcorrect logo bela pisava brez
icc.1738 (experience service patient fitting)

hitro, učinkovito. preprosto.

Pogosta vprašanja pacientov

Imaš dodatna vprašanja? Nekatere odgovore lahko najdeš tukaj, v kolikor tvoja vprašanja niso odgovrjena, nas lahko tudi pokličeš in povprašaš po dodatnih informacijah.

Telefon: (01) 828 20 82
  • Plačini pogoji in možnosti odplačevanja?

    Pacienti imajo možnost plačati zdravljenje na več načinov. Z gotovino, nakazilo na naš TRR, s kartico, storitvijo Leanpay.
    Obročno plačilo je možno za uporabnike LeanPay do 82 obrokov, vse imetnike kartice Diners Club do 60 obrokov, ter promocije vseh ki bi želieli pristopiti v Diner Club (hitri kredit do 10.000eur, 1% obrestna mera). Za več informacij lahko povprašate na naši info šteivlki.

  • Kateri ortodontski paket je zame?

    Po prvem pregledu, optičnem skeniranju vaših zob, konzultaciji se določi realne željenje končne rezultate ter časovno obdobje zdravljenja. Na podlagi tega, ortodont predlaga paket, ki je za vas ajprimernejši.

  • Kaj vse je vključeno v ponudbo

    Paket ortodontskega zdravljenja z nevidnimi aparati, brezplačna ustna higiena, brezplačno profesionalno beljenje zob, ter prvi brezplačni ortodontski posvet s skeniranjem zob in pripravo načrta.

  • Ne potrebujem beljenja zob, ali ga lahko dam komu drugemu?

    Vključene storitve v trenutni promociji niso prenesljive na drugo osebo.